poniedziałek, 26 sierpnia 2013

229



jogurtowy placek z porzeczkami

aby stworzyć 1 tortownicę (24 cm) potrzeba nam:
4 jajek
1 szklanki cukru trzcinowego
50 g miękkiego masła
200 ml jogurtu naturalnego
200 g mąki pszennej pełnoziarnistej
250 g mrożonych lub świeżych porzeczek

*

Blachę wykładamy papierem do pieczenia. Jajka ucieramy z cukrem na puszystą masę. Dodajemy masło, jogurt, a potem porcjami mąkę. Miksujemy tak, aby nie powstały grudki. Ciasto wylewamy na blachę. Na wierzchu układamy porzeczki, lekko je dociskając. Piekarnik nagrzewamy do 180*C i pieczemy ciasto przez 40-45 minut.

1 kawałek (z 10)*:


* na zdjęciu porcja podwójna - nie mogłam się oprzeć! :)

PS: MAM OGROMNĄ PROŚBĘ. 
ZNA SIĘ KTOŚ Z WAS NA ROBIENIU SZABLONÓW NA BLOGI? 
BYŁABYM WDZIĘCZNA, GDYBY KTOŚ SIĘ PODJĄŁ POKOMBINOWANIA Z SZATĄ GRAFICZNĄ NA MOJEGO BLOGA. 
Z GÓRY DZIĘKUJĘ.


16 komentarzy:

  1. Pyszne ciasto, koniecznie do zrobienia :) Jogurtowe to moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak ciasto jogurtowe z owocami. Najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale musi być pyszniutkie ;) bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. podobne do ciasta na maślance ;) i na pewno tak samo pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj pyszności, uwielbiam takie ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A można użyć takiego zwykłego białego cukru?

    OdpowiedzUsuń
  7. oj narobiłaś mi ochoty na sam wieczór, wygląda tak słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cukier trzcinowy można zastąpić zwykłym? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pewna że był pyszny!! lubię jogurtowe wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ciasta jogurtowe za to że nie są suche. A 157 kcal to tyle co nic... prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasto pierwsza klasa... Wyszło Ci idealne ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie wygląda ;) Z chęcią bym taki zjadła^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...