sobota, 14 września 2013

233



jarska pizza z twarogu

aby stworzyć pizzę średnicy 24 cm potrzeba nam:
1 kostki twarogu
4 łyżek płatków owsianych
2 łyżek otrębów pszennych
szczypty gałki muszkatołowej
1-2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajek
dowolnych dodatków: u mnie warzywa na patelnie po włosku
dodatkowo: koncentratu pomidorowego, żółtego sera

*

Wszystkie składniki ze sobą łączymy i ucieramy. Przekładamy na tartę/tortownicę wyłożoną papierem do pieczenia. Piekarnik nagrzewamy do 180*C i pieczemy ok. 35 minut do zarumienienia. Nakłuwamy widelcem spód, następnie smarujemy go koncentratem, nakładamy farsz (ja warzywa wcześniej podsmażyłam), posypujemy żółtym serem i trzymamy w piekarniku do chwili, aż żółty ser się roztopi.

1 kawałek ( z 5) ma:






13 komentarzy:

  1. Jaka kolorowa... Na pewno też i smaczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Ciebie to totalnie mózg kulinarny! :D Kto, jak nie Ty, mógłby wpaść na taki pomysł na pizzę? Wow, naprawdę jestem pod wrażeniem, przepis ląduje w zakładkach. Nie ma opcji bym nie wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kcal ma kawalek?

    OdpowiedzUsuń
  4. najzdrowsza i na pewno najpyszniejsza pizza jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznie wygląda i tyle kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ekstra, jaka zdrowa i na pewno pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna!! z warzywami, pełna witamin i zdrowia ;) lubię takie ciekawe pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam! Przepyszna :) Na obiad zjadłam połowę, druga na jutro. Pierwszy raz w życiu jadłam pizzę bez wyrzutów sumienia. ;P i jest o wiele lepsza od tych niezdrowych C:

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł :) czegoś takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. yumm i brzmi mniej kalorycznie niż ta którą ja jadam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...